N.N.:
sprovedite mi ajvar u venu!:).

N.N.:
-ZASTO DINO RADJA, KAD JE GORAN KARAN??? :-))))).

N.N.: Pozvao sam
komšinicu na kafu, ali je ona to pogrešno protuma
èila… Popila je kafu
i otišla. ;-)

N.N.:"Ja
sam se ovakav rodio. A koji je tvoj izgovor?!"

N.N.
"koliko sam jaja jutros pojeo,sramota me je kokosku u oci
pogledati"

N.N.: Moja
najveca sexualna fantazija je redovan sex!!

N.N.: kad
vidim kakva su deca danas, najradije bih gajio
svinje…

N.N.:
Zamisli ozenis se ribom sa facebooka i dodje ti njenih 1600 prijatelja na
svadbu…

N.N.: " >B A B A M
I LJ A< kako se
èudno piše
re
è tišina…" (status
mladih roditelja koji su odveli bebu kod babe na
èuvanje…)

N.N.:
Krenuo sam na dijetu: ne pijem, ne pušim, ne drogiram se i za 14 dana sam
izgubio dve nedelje…

N.N.:
Jednima sam dosla glave, drugima idem na jetru. U proseku, svima sam prirasla za
srce… :)

N.N.:
Nevena instalirala Disko Kuglu u svoj WC.

NN:
Jooooj,dabogda joj se neko posr’o na
Enter,da mora da umace prs’ u govance
svaki put kad oce da predje u drugi red!

NN: Kosovo
je srbija, sve ostalo je DELTA !

NN: Ja sam
kao vino… Sto sam starija sve vise licim na bure.

NN: Ovih
dana mnogo konzumira vitamin Ce…pilenCe, prasenCe,
jagnjenCe…

N.N.: Filip
proverio relativnost vremena i utvrdio da je 5 sekundi zaista dugo kada sedite
na vreloj ringli…

N.N.: kevo, zgovnaj
mi jednu kafu, ako ti je uklju
èen FB u kuhinji. Mrzi
me da ti kucam sms

N.N.: je
bezivotno telo svoje Visa kartice saosecajno odlozila u
novcanik

N.N.:…Ko
te ljubi ovih dana, dok sam ja na pripremama…

N.N.:… u ljudskom
organizmu je sve povezano – iš
èupaš dlaku na dupetu
a zasuze ti o
èi.

N.N.:
pasces ispit ti i pascu ispit ja i plakacemo znam kad god se sretnemoo, jer
izlazili smo svako vece mi i nismo znali tad da svud je dosadnoooo
:)

N.N.: ~ vidimo se u
èitanci.

N.N.: recji
da ja i nisam bash "jutarnja osoba" bi bilo isto kao kada bi rekli da Papa i
nije bash za abortuse…

N.N.: molim
vas da prestanete da saljete cirkularna pisma. boli me kita za to sto je nekoj
devojci sa 3 oka pukla bubuljica na ledjima i treba joj krv da ugradi
sise.

NN:
Don’t pee on my leg and tell me
it’s
raining!!!

NN: malo
otkrijes noge i samo neki arapi pocinju da te
friend-uju.

NN: is
having a hard time ‘carping’
his ‘diem’.

NN: je
ometena u razvodu ;-)

NN: Da li
tokom s

vog boravka u SAD-u
planirate da izvršite teroristi
èki napad (ako
odgovorite sa ‘da’, ne zna
èi da
ne
æete dobiti
vizu)?":DDD.

NN: Molim
ljude koji imaju moje slike da obrisu one na kojima izigravam pozadinu na kojoj
se ljudi slikaju!

NN:…tihujem
sužavanjem
èulnog
polja…

NN Na svetu
postoji samo 10 vrsta ljudi, oni koji razumeju binarno i oni koji ne
razumeju"

NN: evo
evra dinare moj, dinare moj, sviraj mi
tiiiii……

